Wednesday, January 5, 2011

STAM oh STAM

hey!  teman2... 

huhuhu... ari nie sungguh la letih... pagi2 lps subuh da kluar rumah... menuju ke MAAHAD AHMADI untk mohon masuk STAM kat sne... peh! pnt nye tuhan jer yg taw... mcm td.. mule2 smpi2 jer kne plk klur blik g potostat sijil2... pastu g plk msuk dewan buat surau permohonan n bgtaw npe msuk MAAHAD AHMADI dlm bhse arab... da tu kne plk interview al-quran n tajwid... sib baik lepas... yg x tahan kne 1 lgi interview iaitu berbual dlm bhse arab.. hahah mcm perkataan bhse arab kua dr mulut aku..merapu2 pun ade... cuak! smpi nak jwb pun belit lidah! huhuhhu,,,,,last2 ust tu ckp ape... hmmm... blh blik berdoala bnyk yee.. hehehe...aku pun ape lg cabut la... kul 5 bru smpi umah coz ayah g singgah tmpat keje dulu... hmm.... skang nie hati aku sgt berbelah bagi... MJ or MA .... arrghhhh!!!  tensionnye ble pikir sume tu...  hmm... ntah la bnyk kebaikan kat MJ bnyk jgk kebaikan kat MA... hmmm.... yg pasti nye mum suh aku amik kat MA jer,, ayh plk suh amik kat MJ... lagi pusing kpale aku nie... hmm.... bnyk btul dugaan aku nie sjak dulu ek... aku harap kejayaan yg besar akan ku perolehi dari segala kesulitan yg telah aku lalui...  hmm.... 


sebut psl STAM... ari nie sahabat2 sepejuangan aku telah pun mendaftar diri ke MAAHAD JOHOR... hmm.. skang mst tgh orientasi... hmm... rindunye pada mereka... tah buat ape la tu ek... hmmm kasya da bertolak smlm... niesa , afiq , kimi , n sume yg amik stam kbnykkan pegi pg td... sume da xde da... aku jer la yg on9 smpi 10 jan nie.. huhuh....  korang hope sume tabah hadapi dunia baru....  =) hmm...  x taw perkembangan korang ... sng ke nk daftar td? ramai org x? jumpe kwn2 lme?  sume tu x dpt nk tnye sbb korang x blh bwk hp... hmm.... mcm x caye jer aku still x blaja ag sdnagkan kwn2 seperskolahan aku da pun msuk skolah blik...  cmne la suasane kat MJ tu ek... mcm bset jer... hmm... ha nie ade skit gmbo aku bersama kwn2 aku... tgk la ku sudi... klu x sudi x payah tgk tutup mate tu... huhuhu


(kami sentiase berempat! <3 syg kamu ber3)


(kenal die sejak mule msuk skolah tu  =D) 




(pija!!!)

kpd kwn2 lain jgn amik ati ea..  mmg nak letak gmbo kalian tp gmbo xde... blum copy lg... heheh... nnt kat episod lain fazz letak ea... hehe... hmm... pape pun fazz tetap syg korang.. hehee~ hmm.. sume yg kat gmbo nie da pun ade kat MJ skang... korang fazz rindu korangggg (dlm keadaan jerittt) ,, huhu...
hmm...  doakan fazz tabah ye utk trus berjuang...
seandainya fazz msuk MJ nnt kan kedatanag fazz ea... (mcm la dieorg tgh dgr skang) huhu,,, ape la fazz nie...
korang mst bestkan kat MJ... still jumpe kwn lme...   hmm.. x pe la.... nie sume takdir buat diriku...

hmm... k la nk pi tido sat ag... ngantok baa... penat giler... huhuhu... k la... jumpe lg die lain entry,,, kpd pembaca entry kali ni... aku harap sume sihat selalu da sentiase bersama rahmat Allah.,.,,  sme2 la kite tingkatkan ibadah ye,,,, salam ukhuwahh....!!!  

No comments:

Post a Comment