Thursday, January 13, 2011

Maahad Ahmadi

Assalammulaikum! 
hey , lame jgk aku x bercerita ek?  yela bzy skit....
hmm,,, sepanjang aku x bercerita mcm berlaku... hehe,, ade pun yg da x ingt  yg aku ingt ape taw..
10 jan aritu aku pun dengan senang atinye g la MANS utk daftar... hehee  segannye taw x nape? hehe... pegi2 je sne ak x dibenarkan mendaftar,, hahahah.... wat malu jer... mudir(pengetua) kate awk plaja bru 17 jan  ari nie kembo awk jer blh daftar,,, hehehe..... segan giler.. pastu ayah aku ckp klu nak datar ari nie jgk blh x? pengetua pl jwb ape taw... eh! x blh klu msuk jgk jd plaja haram... kihkhkih... aku pun da malu wat muke slambe je la... n then wat2 la dtg sne sbb nak g anto kembo aku.... hahaha.. segan! malu! lawak! heheh. ape daaa... yg aku x leh lupe ape taw.... ustzh tu blh ckp : wah bersemangat nak blaja nmpk... peh! ade plk... hehehe.....  sabo je la...  =)
hmm... aku pun ape lagi,  g la anto brang2 kembo aku kat dlm hostel...  mcm muke x bersalh... heheh....
tu yg skang stiap kli petang aku akan keseorangan.. ye la  adik2 g skolah.. mum plk g ngaja... ayah keje... soo nak x nak dok la umah sengsorang.. on9 FB pun mcm x on9 baik x yah on9... yela kwn2 sume x on9 akk2 plk ade kelas... aku je la yg x reti2 nak g stadi... hahah... org lain daa lme daa berkuliah... aku plk asyik berkuliat jer.... hahaha   asyik makan10x... tidooo.. tgk tv... on9.. tu je la keje aku.... yg pasti dok umah asyik makan je.... mmg daa gemuk.... kihkihkihkih... klu x caye sudaa... hmm....  rase nak jerit pun ade sb kebusanan baa... daa x taw nak wat pe daa... asyik makan jer.... klu dok umah nie lme2 mau jadi belonnn aku nie... eheh... hmmm....

sebenarnye entry kali nie aku nak ckp pasl maahad ahmadi...  Alhamdulillah  syukur sgt sbb ari nie aku bru je dpt surat terima masuk ke situ...  hmm.. ade brite x brape diceritakan..msuk je nie kne stadi hard. coz bln 2 nnt ade exam yg menentukan sme ade stam utk ak sethn atau 2 thn... hmmm....  x pe aku akan cube sdaye upaya dan useha sekeras mungkin utk dapatkan stam hnye 1 thn.. hmmm....   tu la ari tu nak sgt ek... ha skang daa dpr kn plk lalui semua nie... x pe itu lah takdir utk aku... aku akan terimanye dengan redho...
so dlm surat tu menyatakan aku kene mendafytar ke sana pada 17 jan nie, lps nie aku skan serahkan semula tugas memasak.. mengemas kat mum aku smula sbb aku daa nak smbung blaja lgi... heheh... suke la tu ea... nak lari wat sume tu... huhuhu... hmm,,, lps nie kembali lg aku smule mcm thn2 nie... sibukkk sgt ngan stadi.... smpi nak kemas umah yg da bersemak nie... hehe. lps nie klu blik pun kejap2 je....hmm... da x taw nak kato gapo..  yg pasti nye aku skang tgh menanti saat utk smbung blaja di maahad ahmadi cmne la plk suasane n kwn2 kat mans tu ek.... mst sgt berbeza dgn y slalu aku jlani sblm nie... moge lps2 nie ape yg pahit pernah berlaku kat aku tu x berulang kembali... ish3... heheh....



hmm..  rsenye daa x de benda nak kecek kot....  nie jela entry utk kali nie... teruskan sapport fazz ye.. heheh// kpd pembaca blog nie moge kalian sentiase bersama rahmat Allah n berbahagia selalu... k salam mahabbah ye.... take care..... salam....
=)

2 comments: