Sunday, January 2, 2011

Allah saje yang tahu

Assalammulaikum,,,,

hmm... mlm nie boring btol la... tah ape kes la sume nak EMO plk... hmm,,, 10 jan nie da nak msuk kuliah blik... aaarrrggghhh!!!  mcm x caye je da kne smbung stadi blik....  kne bngun mlm2 bce buku,,, hmm...  klu x stadi pun stiap mlm still bngun utk solat... tp klu nak stadi nie... waduh2  payah bangat!!! aku hope agar aku dpt smbung blaja kat MANS je,,, yela dekat skit... lagi pun kat situ ade kembo n adik aku... klu ad pape masalah sng skit nk slesaikan.... (yeke sng?? rsenye aku jer y slalu dgr prob dieorg sb aku lbh suke mendengar dr menceritakan)  yela aku nie bkn suke nak cite2 prob aku lbh baik dgr prob org.... anggap jer xde maslh wlupun BERTIMBUN masalah tu.. (walaupun aku nie suke bena bercakap  ,heheh~) biar aku simpan dlm hati nie...hati nie biarlah Allah saje yg tahu...  "STADY " lps nie kne la hard lagi utk STADI(yela nak jgk dpt MUMTAZ)  hmm... so lau nak dpt terbaik usaha pun kene la terbaik....  da la x nak sbut psl stady lagi sbb nnt bile da msuk kuliah asyik pikir pasal stadi jer... baik gune mse skang pikir bende lain dulu.. haha~

berdasarkan tajuk diatas... hehhe.. (mcm nak wat karangan SPM la plk) aku mcm nak luahkan sesuatu....
hmm,, knp ek sume x penah nak paham care aku??? KASAR?? hmm.. ye! luar aku mmg nmpk kasr sgt... nmpk x penyaynag la konon... pastu nmpk mcm xde prasaan!!! hati keras! ape lgi?? mcm2 la yg buruk kat aku nie...hmm.. tu la mnusia ape yg die nmpk kat lua itu yg die pandang,, x pernah cube untuk singkap seseorg tu... ingt aku nie xde prasaan ke?? senang2 utk kate aku! mmg depan aku senyum tp sblik senyuman tu Allah sje yg taw betapa terguris dan terhirisnye ati aku nie... hmm.. kdang2 tu lantak kan jer... wat semak kpale otak jer!!! tp bile da x tahan ape lagi msuk la bilik nangis sorng2 dan Allah sje yg mngerti... hmm.,, ntah la.. slalu sgt sdih pikir sume nie... tlg la..!! bukak skit mate hati tu...  aku taw la ku nie x sesempurna mne pun.... x seperti yg org inginkan.... aku slalu mohon pada Allah utk aku kuat hadapi kehidupan ini... hmm,, sdih la bile pikir  balik!! kat sini jer aku blh berkongsi cerita... yela nak cite kat org tntu x paham punye... baik cite kat sini  walaupun x de org nak bg nsihat setidak2 nye kite xde la rse skit ati , bile kite cite kat org n org tu just ckp   "OOOO" ea ?? siannye !!! tu jer?? bkn nak bg aku kuat ker...  klu pun ade org tu jauh... die pun sibuk satdi kat tengganu!! nak jumpe pun ssh...  kemba plk... org suke sgt bndingkan aku ngan die... hmm..  au taw x aku x sehebat die... tp xpyh nak bndig2kan... setiap mnusia kan berbeza2...  aku jgk ade keistimewaan tersendiri...korang jer yg x nak kaji,,, yg nak kaji sume asoek kelemahan aku...  skit btol ati!!!   ape yg pasti aku x suke dibandingkan!!! hebat mcm mne pun org tu xpaayh banding kan.... aku tgk kembo2 lain x de plk kne beza2kan.... hmm,,, agak nie mmg nasib aku kot... pape pun saba je la yg aku mmpu!!
hmm,,, da la baik segalanye kite serahkan pada Allah.kerana die saja yg mngerti dan memahami kite.... manusia nie mmg slalu x sdr yg die skitkan ati org ek!!! hmm... nth la,, aku pun x leh nak kte ape...  (pape pun aku x penah slh kan kembo aku pun.. die pun x penah nak beza2 kan aku n die pun)  ntah la bia aku je la yg rse sume nie... aku pun x taw nak kte ape lg!!!  yg pastinye aku sgt sygkan kembo aku sbb waktu aku xde sape time tu die ade(wlaupun kami selalu berselisih pendapt n die slalu wat aku touching)   walaupun die x syg kan aku..hmm.. aku akn tetap sygkat die as my twins!! :p   segan plk klu die bce....nk tgk x aku n die??? hahaha ~  nah jgn x tenung!!! :D

               ( muke msing2 mmg mintak penampo! hehe~)

(time nie msing2 pkai baju outing msing2)

(muke aku time nie  mmg speng giler!!  :p)

to : Nur Fazlina Bt Abd Rahim..  <3 luve you so much moge kite same2 berjaya dan bahagia hingga jannah dan sme2 mecapai impian masing2.. terima kasih sbb bersama ku semasa didlm kadungan MUM n sme2 membesar... tp  kite dipisahkan oleh jarak dan mase selama  5 thn.... x pe...  ~ kdang2  Allah biarkan kite "BERJAUHAN" Allah datangkan pula "KASIH SYG ",,, puas kita menangis , betapa jauhnya kita? rupa2 nya Allah nak hadihakan kita "KERINDUAN" ~  ,,,,


Aku slalu ckp kat kembo n adik aku(farah) yg aku nak blaja kat oversea n nak trus tinggal sne... maybe slh stu sbb aku wat kptsan cmtu sbb ni la...  mls daa nak pikir baik duk sne n mule kan yg bru....  berharap sgt aku dapat ape yg aku impikan nie....  nak sgt.... bia la org nak kte ape pun...  yg pasti aku sgt inginkan ia terjadi..... x pe la...pape pun  mohon  doa sesape yg bce entry nie agar dipermudahkan semua urusan aku...

aku lah hamba yg sgt hina dan sdg mencari2 rahmat Allah... agar aku sentiasa berada dalam kasihnye!!!  tu jer kot utk kali nie....hmm... dah x de ape nak ckp lg la...nnt2 la tulis lagi apu pun da ngantok tahap gaban nie hahaha~  Moge berbahagia yee  semua yg membaca entry n sentiase bersama rahmat ilahi....  =D
      *ALLAH SAJE YANG TAHU!!!



   

No comments:

Post a Comment