Wednesday, January 28, 2015

Ooh My Blog !



Assalamualaikum ,,,

Hey semua .. hey! Hey! Hey!!!

Riduuuuuuuuu . rindu sangat nak menulis …. Sangat bersarang blog nie … tapi entah kenapa jiwa ni sangat  merindui dunia penulisan … walaupon x la seberapa hebat sangat setiap tulisan aku . haha …

Hey semua I’m backkk !! :D

Alhamdulillah dan seguung tahniah buat diri kerana berjaya jua mencuri sedikit masa untuk meberi ruang blog nie diupdate …. Ntah berape lamelah blog nie bersarang . haha .

Ok ! sepanjang ketiadaan ku dalam dunia blog nie maka beribu perkara lah yang telah pun aku tempuhi …. Hari2 yang penuh dengan senyum , ketawa , sedih , gembira , pahit , semualah rase ade , haha … tapi jgn kita lupa Allah yg member setiap kekuatan buat kita … segalenye ditempuhi dengan jaya dan cemerlang berkat dari pertolongan “SANG PENCIPTA” dan setiap kekuatan yg dating dariNYA … aku pon x percaya aku telah pon lalui saat2 sulit ku . ya Allah kalau nk difikirkan semula aku pon tak sangka aku boleh lalui . Dan ape pon yang berlaku dan berlalu I’m still fazliana rahim yang dulu .  Tapi kehidupan aku kini yang berubah , banyak terlalu banyak yang berubah . Insan2 yang sangat aku sayangi dan support aku bukan lah semua masih disisi … segalanya kini  berubah . Ada yang masih kekal dalam watak kehidupan ku dan ade yang telah pun berundur … hilang dalam hari2 yang aku lalui . Sakit ! memang sakit , tapi siapa aku,  utk aku marah atau benci mereka yang menghilang … mungkin segalanye baik utk aku dan mereka … dan yang pasti segala yang ALLAH TAKDIR KAN xpernah sia2 dan bukan semua perlukan jawapan …. Untuk lebih tenang REDHO itu perlu … terkadang aku merasa benci bagi mereka yang sekadar datang dan menjadi watak2 yang hebat dalam kehidupan ku tapi akhirnya mereka pergi begitu saja … namun itu bukan lah pengakhiran buat kehidupan ku yang sementara ini …. Terlalu banyak bnda yang perlu utk aku lalui …

Terlalu banyak episode yang aku hendak kongsikan tapi bukanlah hanya dalam satu entry … kita slow2 k . haha … nie sekadar ucapan selamat kembali buat diriku . hehehhe … ok ! kebetulan ari nie mulut saket akibat ulser 2 3 bijik ,,, soo da taghah garam memang mantappppp . hehe , nnt kite smbung lagi k … ok ! selamat berkenalan bagi yang baru mengenali atau follow blog saye nie okeyyy !

Salam rindu buat pembaca blog bersarang saya .. :D

 

 

No comments:

Post a Comment