Monday, April 8, 2013

Ajari aku erti ketabahan

Sempat lagi kan aku mengupdate blog nie ....
yg sebenarnye mmg tersangat xde mase tawu x .
kerja terlalu banyak dari mase yang ade sebenarnye ,,,
tp sbb aku da x tahan sgt sooooo aku tinggalkan seketika kerja tu

ok ! aku dah rasai mcam mne rase kesibukan yang terlampau ....
smpikan nak makan pon kne pkir bnyk kali takot keje x siap !!!
giler x semua nie ???? yup ! sgt2 ,,,,
tp Alhamdulillah aku still dapat managekan mase dengan baek .


klu x dah lme aku benti u kan !
thankz a lot bg mereka yang memahami dan yang x memahami .
memang tersangat kecewa dengan insan2 yang x memahami dan mengerti !!!
sekarang aku kne ubah bnyk bende

klu dulu aku bek setiap minggu !
now !!!! aku dah x dpt lakukan itu ,,,
lagi pun mum ckp mum xkesah n lagi baek !
ok ! biar aku buat keputusan sendiri

ape yang aku rase baek utk aku dan baek untuk semua org !
lps nie aku blek 2 minggu sekali jer kot ....
aku nk settelkan hal2 u n carik mase sabtu ahad utk study ...
yup ! subjek utk sem nie da mule berat ,,,, soooo aku mmg kne hard skit....

klu blek rumah sure dan sangat kompem aku xkan study , buku pon x bwk kan
soooooooo biarkan aku memilih.... aku x terikat lagi ngan ape2 lagi kan ...
jadi biar aku buat kptsan ....

tp aku x taw aku kuat ke x nak hadapi semua nie ....
hmmm ! x pe aku yakin dengan SANG PENCIPTA aku dan kalian ....
die sentiase bersama hambanya ...
dulu aku selalu sgt pelik bile aku tengok senior aku yg terlalu busy ....

sekarang baru aku rase .... patot laaa mereka mcm tu ....
lps nie x blh nak salahkan sesiape .... yg pastu semua nie bnyk ajar aku erti ketabahan .
dan kekuatan ... itu yang pasti ....

ok ! strugle ! chaiyok ! chaiyok !
sambil usahe utk berjaye usahe skali utk lebih dekat dengan DIA...

jom ! same2 kite taubat atas dosa lepas ....
banyak ! sangat banyak dosa aku ..... :'(

ok !!!! lps nie mmg lme la kot blog nie x berupdate ,,,,
tke cre semua ....
same2 menuju ke arah perubahan : )


No comments:

Post a Comment