Wednesday, July 4, 2012

Harapan itu telah aku gapai~


#AKU RINDUI BLOG YG BERSARANG NIE#


SALAM SAYANG BUAT PENGUNJUNG BLOG 
BICARA HATI .

^-^




Assalamualaikum ...
haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii semua ! haha
teruja plk aku .
ape xnye dah berzaman blog nie x berupdate .
masa yg sangat suntuk membataskan aku utk meng"update" blog kesayangan
aku nie.... haha .

akhirnya dapat jgk aku meneruskan penulisan ,
tu pon selepas 3 hari aku berhenti kerja ,
haha !
seee , betape busynye PM sorang nie ,
kikikiki

firstly aku nak ucapan syukur kehadrat ilahi kerane masih mengizinkan aku
utk terus menghirup udare yg sgt segar .
hmmm ,

aku sape taw rase2nye aku nak tulis pasal ape kali ?
haha !
mst la korang x taw kan .
laen la korang tgh rse 
"DEJA VU"
hahaha , nie gare2 taksub sgt tgk cite dejavu di kinabalu la ni .
kikikiki

aku yg pastinye aku nak tulis tentang "KONVOKESYEN"
aku ari sbtu lepas .
haha
konvo ???? sejak bile plk aku masok U nie ek ? hahah
x la konvo STAM aku ,
kan aku ke pra-Universiti lepas SPM aritu .
heheheh
soooo ,
Alhamdulillah skarng 
HARAPAN ITU TELAH AKU GAPAI

hehe ,
best ke x best ke tajuk hari nie lantak pi .
aslkan aku hepi sbb tangan aku tersgt rajin utk menulis .
hehe .

ok ! aku mulekan dr permulaan perjalanan aku ke sane ok .
hmm .
jumaat malam aku bergegas balik dari bangi ,
hehe ,
then smpi je mlm aku pon da loteh litok .
hahaha , 
pagi2 tepat jam 6.30 aku ,
kembar aku . fara ain , syafiqah , n tyrah zahari pon
naek kereta dan teros ke gemencheh .
hmmm ,,
sesampi ke kat tampi dpt panggilan dr kwn 
yg die ckp majlis mule kol 10.30 dan bukannye 8 pagi !!!!!!
hah ! amekkkk ko , ape x mengamok akuuuuuu .
puas la bergegas pagi2 .
senget btol .
mcm2 info dpt last2 salah .
mmg the best n terbaek la !
haha .

aku kemain rsau takot2 klua abs late ,
sbb aku nak bergegas blek bangi plk lps zohor ,
soooooo disebabkan da taw mule kol 10.30 kami pon g beli sarapan 
then melepak plk kat umah UST Nizam ,
haha ,

then da abs mkan sume kmi pon bergerak ke gemencheh . 
JUMPE la kwn2 ...........
haaaaaaaaaaaaaaaa , masing2 paham je la ea ,
bile da jmpe kwn2 nie taw2 je la ....
riuh sekampung ,,,,
buat maahad tu macam kami yang punya ...
hohoho .

Nak nages pon ade bile jmpe meraka ,
yela rindu tu Allah jer taw ......
menjerit sane2 , menjerit sini .
hahah ,
peluk sane peluk sini .
hahahah ,.
klakar jer ,,,

ok ! yg pasti  nye mmg aku amat teruja dan terharu 
bile aku dapat memegang sijil STAM tu .
yela mmg bukan senang untuk dapat kan sijil 
dgn ilmu yg sgt bnyk tu ,
aku sentiase berharap agar ilmu tu membawa kebaikan buat ku .
hehe ,
best tu naek pentas then yg bgi tu MENTERI BESAR N9
hehe .
pengalaman pertama amek konvo .
haha ,
siap berjubah konvo you .,
jgn main2 .....
heheh .

hahha .
lagi pon STAM kan setaraf dgn DIPLOMA kan ,,,
sooo x slah klu aku tgh berckp pasal konvo .
haha
dapat la jgk aku merasa pakai jubah konvo tu walaupon
tanpe topi empat segi yg ade rambu ramba tu .
hahaha

rse seronok yg x terkate , yela ape x nye . dpt kumpul semule kwn2 STAM dulu ,,,'haha
borak2 , bising2 , share cite masing2 yg kat lua , dan semestinye la kan berlakunya kekecohan yg terlampau2 , smpikan dapat note ""please stop talking " who make noise she/he in catagories animals not human ."
haaaaa ! amekkkk ko ! hahaah .
tersenyap seketika msing2 ,,,,
ah ! tp kejap je lps tu hahaah mcm pasar malam balek ,...
betape bnyknye cerita antara kami ...

lagi pon ape x nye berjam2 suh tunggu kat lua tu sementara MB trh berucap ....
hahaha
sape x panas . kikikiki

time tu aku bersebelahan dgn kwn time stam dulu ,,,
haha ,
halim namenye
die blh ckp ape taw ,
weh fazz , bile nak gaduh nie .,..
hahahhahha
mmg rindu giler taw x .
saat2 gadoh ngan die n qila kat dalam kelas dulu .
kebetulan die dok depan aku ,
hahah
kne plk aku ngan qila mmg kecoh orgnye .,...
hahhahah ,,,

rindu3 !
maahad ahmadi aku sentiase kan merindui ...
mcm2 aku dapat kat sne ,,,,,,,,
besttttttttttnyeeeeeeeeeeee ,
hahaha ,

seronok ! teramat seronok .
huhu.

hmmm ,,,
aku pon smbil gelak2 snbrnye
dalam keadaan gelisah dan x tentu hala .
ape x nye aku kne pastikan aku kne smpi kat bangi dlm kul 4 gitu ,
mase da menunjukkan kul 1.20 .
hahah ,,
tepat jam 1.30 turun maahad STAM amek barang2 adek aku
then kul 2 pecut ke seremban ,
hahah .
lih kurang 3.15 aku pon smpi semban ,
tros solat zhor then aku teros pecut ke bangi ...
hahahha ,
bergegas laaa aku ape lgi .......
perghhhhhh !
penat die mmg terbaek laa kan .,..

hmmm ,,,
ok ! dikesempatan ini
aku nak ucapan TAHNIAH buat sahabat2 aku yg dulunye
berperang untuk dapakan ape yg kita dapat sekarang .
mmg the best dan terbaek bile inagt kan saat2 perjuangan tu ,
haha ,,
msing2 mmg berperang abis abisan ...
hehehe ,
Alhamdulillah xde sape yg terkorban
semuanye selamat insyaAllah .
hehe ,
lps nie kite semua akan tempuh alam yg sgt dan tersangt dan teramat mencabar ,
harap kite dapat kekalkan keselamatan kite yg sekarang untuk yg akan dtg .
skrg kite semua x de yg terkorban dan sentiase berharap
akan dtg juge tiade siape yg terkorban terutama dalam arus khdpn .
hehe

selagi ingtan aku segar aku kan sygi kalian.
salam syg shbt ku yg tercinta ,
moge ukhuwah ini sentiase teros segar didunia hingga ke jannah ,

salam kerinduan dan syg buat kalian ~
<3



ok now , time to see all the picture at  : konvokasyen STAM 2011

Bersama MB negeri sembilan .

Bersama VVIP 



Ready ??? 1..2...3... clik ! hehe

Mesra~

alamakkkk ! blurrrrr  la plk ....

dato nak satu kali gambar ! hoho

Alamakkkk ! knp gigi sye jer yg terkeluar ! haha

tu diaaaa ! sahabat sejati .

knp aku perlu tunduk nie !!! hihi

yeah ! halim bersama shbtnye syakir . hihi


sahabat2 muslimat ! sentiase merindui kalian ~

















No comments:

Post a Comment