Monday, July 23, 2012

first ramadhan~

Salam ramadhan ~
perghhhh !
mcm x caye jer da tibe bulan ramadhan yg penuh barakah kan ,,,
ramadhan kareeem .
hehe .

ha ! 
aku cukup dan semangat giler taw x .
first ramadhan yg the best thn nie .
ape x nye ,
happy la sgt2 bile mane
adek bradek mum yg rapat2 ngan kami
plan untuk berbuka di rumah RAHIMIZAT 
(RAHIM & FARIZAT)
kelas gitu !
hahaha .

best2 giler bile
nenek . mak long . mak ngah n anaknya .
pak teh n family . mak bik . pak uda n family .
mak cu n family n tentu2 la my mum n big family .
hehhe ,
haaaaaa ! tu bru sikit you . 
belom sepuluh2 adek bradek mum berkumpul ,
mmg riuh rendah jadinye .
ape x riuhnye ,
my mum punye family mulut semua mcm aku !
hahahhaha ... 

bermule jam 2 petang semua
anak2 mum n menantu ke dapur
utk mulekan proses memasak laaa ..
hehhe ,
mmg terbaek !

haaa !
dah siap masak lbih kurang jam 4 tu !
aku , adek aku farahin tu n kak long aku ,
hah ! sakan keluar g mydin .
hahahha ,,,
lagi bestnye 
masing2 bawak ANAK masing2 ,,,,
hahahha ! aku bwk anak mak andak aku ,
farah bawak anak pak uda aku .
2-2 1tahun punye budak .
kak long bwk musfirah !
hah ! dah mcm 3 janda bwk ank sorg taw x .
mcm2 ragam masing2 ....
tergelak2 aku taw x ...
kikikiki ,

sabau je la !
yg best nye ,,,
bile mne jmpe anak2 pakteh yakni sepupu sepapat aku ,,,
lme x jmpe dieorg .
perghhhhh ! masing2 da tinggi2 belake !
kalah aku ,,,,
hahah ,
yela masing2 da pon besau kan ..
padahal time kecik2 slalu jer 
main same2 ,,,,
gelak sme2 .. kne marah pon same 2....
hahahha ....


nah !
tgk jer la gmbo nie ...
heheh
































































Akhir kata ,,,
aku sayang keluarge ini kerana Allah ,
moge kite semua sentiase bersam rahma ilahi ye pakcik2 dan makcik2 ku
yg tercinta ...

salam syg semua ~<3
puase dan solat terawih jgn lupe .
hehe ,
moge sentiase bersama rahmat ilahi ,


1 comment: