Thursday, March 17, 2011

Alhamdulillah , saye da lulus

Assalamualaikum....
kwn2... hari nie ade sdikit berita gembira,,,
dengan seawal pagi aku bngun.... solat subuh dan bersiap2...
kerana pada pukul 7..30 pagi cikgu jnji akan jemput aku dan kemba,,,
last2 aku beria siap awl2... ckgu dtg late sbb jiran cikgu punye mak kembali
kerahmattullah,,,,  Mari kite sme2 sedekahkan Al- fatihah buat roh yg telah pergi...

ok smbung blik citer,,, lps je smpi tempat lesen tu aku dan kemba pun ape lg... duduk la atas kerusi yg disediakan... tunggu punye tunggu smbil aku mencari seseorg....
heheh
last2 da nak beratur tanda tangan kemba aku berkata "ha, chik aku da nmpk da kwn kite"
bile aku pndang je aku terus sengeh! huhuh.. kwn aku tu ape lg sengeh smbil terkejut la...
yela kat fb die ade bgtaw yg die akn test JPJ kereta moto.,.. die suh wish gud luck...
aku pun wish la... xde plk aku bgtaw yg sbnrnye arinie pun aku test JPJ utk moto... 
huhuhu,.... mst la die terkejut berok, terkejut biawak,,, hehe~

hmm... aku pun da nmpk die bia kan je la die kan.... langkah seterusnye aku pun g la tandetangan....
aku mmg bernasib baik la.. dapat nombo mmg cntik,, taw nombo bape??
hehe!  nombo 21... tarikh besday aku tu,,, 21 MEI...
mmg best la...

tibe je time aku test... org JPJ tu kte ok mule... aku pun mcm biase la,,,
wat muke slamber aku,,, dgn muke ketat mcm kne ikat ngan tali... hehe....
*  aku wat pusingan lapan ...
*  pastu aku jalan titi dengan sgt berhati2...
*  pastu wat brek emergensi
*  pastu laluan selekoh tajamm (xdela setajam pisau)
hehe~
tu bhgian 2,,,,

abs je bhgian 2 aku pun turun motor g amik borang utk bg kat tempt JPJ bhgian 3...
g kat  abg tu,, kne perli sbb x bg salam... aku mne la taw... kot2 bg salam die plk yg marah gngu die,,,
pastu ade bdk tu aku ckp la kat die pegi kat abg tu jgn lupe bg salam...
aku plk yg kne marah dek abg tu,,,
"awk nak test wat care nak test"
pergh! mmg makan dalam.. makan lubuk,,,, sume makan la...
aku just ckp je... mmg kuang asam...

pastu aku pun lalui bhgia 3 dengan cemerlang...
dan akhirnye Alhamdulillah,, Allah izinkan aku utk lulus....
hehe~

yeah! kini aku da peroleh lesen P untuk moto,,, Aku bersyukur sgt,,,, GIVE THANKZ to Allah....

hmm... lps nie pada 7 april test jpj utk kereta plk... aku hope sumenye berjalan lancar,,,
hope dapat jgk lulus... moge Allah permudahkan segala urusanku Amin,,,,

hmm.... k la... esok smbung lg.,.,. nak p tdo la... nnt aku msukkan citer bru yel,,,  thankzz pada sape yg support... huhu

* moge sentiase bersam rahmat ilahi...

=)






No comments:

Post a Comment