Sunday, December 2, 2012

salam kerinduan




Salam kerinduan buat diriku ...
hehe .

aku teramat sangat merindui diri ku yang dulu ,,
aku yang kuat ,
aku yang tabah ,
setiap dugaan aku hadapi sendirian bersama penciptaku ,,,

tapi kini ,, aku selalu rebah ,
aku semakin hilang arah ,,,
aku yang semakin lemah ,,,,


dimana kekuatan itu hilang ?
dimana kekuatan itu pergi ?
mengape ia semakin menjauh ?
semakin pupus dalam diriku ...

Ya Allah ,
aku amat rindukan tahajjud mu yang setiap hari ,,,
bukan sekali sekala ,,
aku rindukan dhuha mu yang setiap hari ...
bukan kadang-kadang ,...
izinkan semuanye kembali ....
berikan aku kekuatan utk memulankan semula ...

segalenye Engkau yang izinkan ..
maka izinkan aku dekat padamu ...
agar segala keresahan ditutupi dengan ketenangan darimu,

Ya Rabb ,
berikan kemaapunan buat ku yang setiap hari melakukan dosa ,,
melakukan maksiat kepada MU ,,,

sungguh aku hambuMU yang hina ,,,,
aku xberdaya apa2 ...
Berikan keaampunan itu ....
berikan hidayah dan sakinah buatku ....

Jadikan aku insan yang bersyukur atas segale nikmatMU ,,,
jadikan aku anak , adek , kakak dan isteri yang solehah ..
dimataMU ...

Moge aku sentiase menjadikan KAU yang pertama ,,,
bukan ibu , bukan ayah .
tp ENGKAUlah yang pertama 
dalam setiap urusan ku ....

aku yang sentiase ,mencari jalan hidayah MU ,,
mencari diri ku disini...


*mencari redho ilahi~
library usim
11.44am
3/12/2010 

No comments:

Post a Comment