Thursday, April 14, 2011

terubat jua rindu ini

Assalamualaikum,,,
hey smua.. hehe... bertemu lagi kite,,
ha... mcm mane semua?? sihat??
aku sentiase berharap kalian sihat2 selalu,,,

oK,,, bile bce jer tajuk mcm sume nak taw, ape la entry kali nie ek..
(ayat yg sgt poyo...) huhu
hmmm.... taw x aku kan blik rumah kan jumaat aritu... yela mcm kebiasaan aku akan pulang kerumah utk abskan stady kereta,,, yela kena la berkorban skit utk daptakan ape yg kite nak kan...
hmm... soo mcm biase setiap ahad wajib balik ke hostel.. nak x nak. you must ok!!! hehe....

hmm... aku da ckp awl2 ngan my mum nak blik awl... nak jumpe kwn2 yg aku sgt rinduuuuiiii...  hehe
spe lg klu bukan MIRA & NINA .... hahah.....  spt yg kami dah jnjikan kami akan berjumpa di terminal one kat pizzaaa! aku punye la berkejar2 utk smpi sblm kol 1.... yela da jnji kne smpi kul stu.. ape lgi... blik je dr blaja kete kul 12... trus bergegas bersiap utk ke terminal one... akhirnye aku terlewat 10 minit.... 
ksian shbt aku 2 org tu ternanti2 kedatangan shbt die yg tgh buzyyyy... huhu...
(ape x bzy nye... sibuk stady stam , stady kete lgi..)
 ish3... mmg buzy la... hikhikhik....


No comments:

Post a Comment